5 januari 2013

Blaze Of Color

Het nieuwe jaar is begonnen, de vakantie weer bijna over ... en wat nu? Eerlijk gezegd heb ik lekker veel kunnen lezen en breien deze twee weken en dat beviel goed. Ik moet er dus gewoon meer tijd voor vrij maken!!! Ik wist al dat ik te veel tijd aan mijn werk besteedde, het is een druk schooljaar maar ik moet ook op zijn tijd ontspannen!!

In deze vakantie Heb ik eindelijk de sjaal/omslagdoek Blaze Of Color afgemaakt, gewassen en gespannen. Het patroon is van Die WollLust. Ik brei graag hun patronen, ze zijn mooi en duidelijk. ik heb wel even gezocht naar geschikt garen want steeds garen uit Duitsland laten komen is ook niet handig. En ik vond dit garen (aade löng) ergens op internet ... ik weet niet eens meer waar zolang was ik er aan bezig ..... Maar het resultaat mag er zijn!

 
 
 
Verder had ik al de decembersokken laten zien maar als het een beetje wil komen morgen een paar lange sokken/kousen af. En daarna? Nou plannen genoeg!!
Ik heb wol binnen om handschoenen van te maken (nog nooit gedaan) met een bijpassende sjaal.
Garen om een kol van te haken en nieuwe sokkenwol voor een paar sokken die ik zag en die ik echt moet maken!!!!
Verder denk ik er over om het borduren weer op te pakken maar daarover meer als de plannen concreter zijn!

3 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje is het geworden! Oh..., schitterende omslagdoek; zowel de wol als het patroon vind ik erg mooi.
    Niet te hard van stapel lopen hoor volgende week, in het onderwijs kun je altijd bezig blijven. Neem tijd voor jezelf, je verdient het!

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden. Ben benieuwd naar de sokken die je gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen